Desigual

Pravila prodaje na daljinu – telefonska prodaja

koje provodi tvrtka:

MAGINT ADRIA d.o.o.,
Lijepe Naše 6, 49290 Klanjec, Hrvatska; OIB: 73831783813, MB: 02072793 (u daljnjem tekstu “Tvrtka”)


za prodaju dobara iz ponude poslovnice Desigual City Center One West Zagreb, Jankomir 33, 10 000 Zagreb, putem telefona ili e-maila.

Ugovor o prodaji na daljinu može se zaključiti samo za dobra čije zalihe su dostupne.

Odjeća, obuća i modni dodaci mogu se naručiti iz poslovnice Desigual City Center One West putem e-maila desigual@magint.hr ili telefona 095 704 6278, od ponedjeljka do nedjelje od 08:00 do 20:00h. U skladu sa željama kupca, omugućit će se ponuda odjeće, obuće i modnih dodataka te njihovih fotografija i cijena.

Tvrtka će ponudu poslati potrošaču putem e-maila. Ugovor se sklapa kada potrošač pošalje pisanu izjavu kojom potvrđuje da prihvaća poslanu ponudu; na e-mail adresu Tvrtke: desigual@magint.hr.

Nakon narudžbe artikala i potvrđene ponude, dobra će biti besplatno dostavljena u roku od 2 do 4 radna dana od dana potvrde narudžbe, na adresu kupca na području Republike Hrvatske. Narudžba se može platiti putem predračuna na račun Tvrtke ili pouzećem u gotovini prilikom dostave.

Nakon plaćanja i preuzimanja dobara, potrošač postaje njihov vlasnik i snosi punu odgovornost za artikle.

Pravo na odustajanje od ugovora

Ako potrošač želi odustati od ugovora, treba obavijestiti Tvrtku putem e-maila desigual@magint.hr. Tvrtka će refundirati iznos potrošaču, za dobra koja je potrošač vratio odmah ili najkasnije u roku od 30 dana od dana kada je Tvrtka obaviještena o odluci potrošača da odustaje od ugovora.Cijena koju je potrošač platio za vraćena dobra, bit će vraćena na račun potrošača, koji će potrošač javiti Tvrtki. Bez obzira na prethodno navedeno, Tvrka zadržava pravo da odgodi povrat novca dok se dobra ne vrate Tvrtki ili dok potrošač ne omogući dokaz da je vratio dobra.

Dobra se mogu vratiti u Desigual trgovine (Arena Centar, City Center One West Zagreb, Mall of Split ili Zadar Supernova),

ili preporučenom poštom na adresu:

Magint Adria d.o.o.
Desigual City Centar One West Zagreb
Jankomir 33
10 000 Zagreb

Trošak povrata, snosi potrošač.

Dobra moraju biti vraćena u originalnom pakiranju, zajedno s ispunjenim obrascem za povrat – kojeg je potrošač primio zajedno s dobrima prilikom dostave, u roku od 30 dana od dana primitka dobara. Pravo povrata odnosi se isključivo na dobra koja su vraćena u istom stanju u kojem su primljena. Potrošač je odgovoran za umanjenje vrijednosti dobara, kao rezultat pogrešnog postupanja s njima, koliko je potrebno zbog očuvanja njezinih svojstava, karakteristika i performansi. Tvrtka nije obvezna refundirati kupovnu cijenu dobra, ako je njihova vrijednost umanjena zbog nepravilnog rukovanja i ako su dobra korištena. Nije moguće ostvariti pravo na odustajanje od ugovora za robu koja nije pogodna za povratak iz higijenskih razloga ili zapečaćenu robu koja je otpečaćena nakon dostave.

Reklamacije proizvoda

Ako je nakon dostave ustanovljeno da dobra ne odgovaraju opisu iz ugovora (po pretpostavkom materijalne pogreške), potrošač mora obavijestiti Tvrtku putem e-maila desigual@magint.hr ili telefona 095 704 6278, gdje će dobiti daljnje upute za povrat.

Materijalni nedostaci mogu se prijaviti Tvrtki u roku od 6 mjeseci od dana kada je artikl zaprimljen. Tvrtka nije odgovorna za nedostatke koji se pojave na dobrima po isteku roka od 2 godine, od dana kupnje.

Prigovori i sporovi

Ako potrošač smatra da su njegova prava, kao potrošača, povrijeđena, može poslati svoj prigovor na e-mail adresu Tvrtke desigual@magint.hr. Potrudit ćemo se podnesene prigovore riješiti sporazummno i u najkraćem mogućem roku.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ZIsRPS), potrošač ima pravo na izvansudsko rješavanje sporova.Potrošački sporovi mogu se rješavati izvan suda putem Europske platforme za rješavanje potrošačkih sporova.

Zagreb, 1. Prosinca 2020

×

Kontaktirajte nas

 desigual@magint.hr

 095 704 6278